بابا آب داد.


نظرات شما عزیزان:

رفيعي
ساعت11:38---18 دی 1391
خيلي خيلي قشنگ بود يه لحظه دلم گرفت اي كاش دغدغه هاي الانمون مثل اون موقع خط بدمون بود واقعا گل كاشتيد خيلي خوشم اومد
پاسخ:خیلی خیلی ممنون، شرمنده کردید


hasrat
ساعت17:29---8 دی 1391
سلام خیلی خیلی تبریک میکم بهتون.من جرأت نکردم بروم در ادامه مطلب!!!!!!!دلم رابه دردمی آوردچون چیزی رامی خواهم که قابل دستیابی نیست دگر.....حیف باآن خاطرات خوبش.........پاسخ:اتفاقا منم چند روز با خودم کلنجار میرفتم که بذارم یا نذارم. دفعه اول اشک تو چشای اشک جمع شده بود.

مرادخانی
ساعت14:01---7 دی 1391
خیلی خیلی خوب بود،همیشه به دنبال این بودم که یه بار دیگه کتاب فارسی اول دبستانمو ورق بزنم،خاطره بچه گیامونو برامون زنده کردی،یادش بخیر
پاسخ:خواهش ... همین که خوشتون اومده برا ما خیلیه!!


رئیسی
ساعت20:46---4 دی 1391
عکس جالبی است من را که به یاد کودکی هایم می اندازد.

ايمانيان
ساعت12:34---4 دی 1391
ممنون.حيلي خاطره هاي خوبي رو يادآوري كرديد.كاش الان اول دبستان بوديم.

wink
ساعت12:30---4 دی 1391
خوب بود ولی اگه درس جواد و جوجه رو میذاشتی عالی میشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 18:34 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.